loading...
m2sms

محسن بازدید : 12 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (1)

 اگه تو کوچه پس کوچ هاي دلم گم شدي.دنباله کسي نگرد که آدرس بهت بده چون غير از تو کسيي اونجا نيست

 

 

 

 

به من ميگفت : آنقدر دوست دارم که اگر بگويي بمير مي ميرم . . . باورم نمي شد . . .  فقط براي يک امتحان ساده به او گفتم بمير . . . !اما سالهاست که در تنهايي پژمرده ام کاش امتحانش نمي کرد م.

 

 

 

دست بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند
قاب عکس توست اما شيشه ي عمرمن است
دست بر مويت زنم ترسم که تارش بشکند
تارموي توست اما ريشه ي عمر من است

 

 

 

 

آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم
از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم
تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبیم
شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیریم

از تمام دنيا فقط چشمهايت را خواستم ! مثل  آسمون آبی از همه ی دنیا آیا  سهم زياديست از دنيا؟

 

 

لذتي که در فراق هست در وصال نيست چون در فراق شوق وصا ل هست ولی در وصا ل بيم فراق.

 

 

اگر رفتم تو يادم کن. اگر مردم تو خاکم کن. اگر ماندم در اين دنيا، به مهر خود تو شادم کن .

 

 

 

اگه یه روز نتونستی گناه کسي رو ببخشی از بزرگيه گناه اون نيست از کوچيکيه قلبه تو

 

 

 

كاش 1000 بار نوشتن دوستت دارم جريمه ي مدرسه ام بود

 

 

 

وقتی بهم گفتی تا آخر عمر باهاتم تازه فهمیدم که چرا میگن دنیا دو روزه.

 

 

 

وقتی بهم گفتی اندازهی یه دنیا دوستت دارم تازه فهمیدم که چرا میگن دنیا کوچیکه.

 

 

می دونی لذت زیر بارون قدم زدن چیه؟ اینه که کسی اشکاتو نمیبینه!

 

 

 

خدايا به من توفيق:
عشق، بي هوس
تنهايي ، در انبوه جمعيت
دوست داشتن ، بي آنکه دوست بداند،عطا کن.

 

 

به چشمانت بياموز که هر کسي ارزش ديدن ندارد....
به دستانت بياموز که هر گلي ارزش چيدن ندارد....
به قلبت بياموز که هر بي سرو پايي در ان جايي ندارد....
به دلت بياموز اگه روزي تنها ماند طلب عشق زهر بي سرو پايي نکند ....

 

 

 

اگر كسي را دوست ميداري تركش كن. اگر قسمت تو باشد باز ميگردد. اگر هم باز نگشت يعني به تو تعلق نداشت. پس همان بهتر كه رفت...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 221